Tervetuloa Lahden Ilmasillan järjestämiin tapahtumiin!

Lahden Ilmasilta ry on yli 50 vuoden aikana järjestänyt jäsenistölleen useita matkoja ilmailunäytöksiin mm. Suomeen, Ranskaan ja Ruotsiin. Ranskan matkamme oli erikoinen, sillä vuokrasimme koko Caravelle-charterkoneen käyttöömme. Kotimaassa ilmailunäytökset ovat niin ikään olleet kesäisten matkojemme kohteita. Jäsenmatkat järjestetään, jos kiinnostava kohde löytyy ja osanottajia on tarpeeksi.

Keväisin järjestämme Vesivehmaalla toukokuussa siivoustalkoot sekä opaskurssin. Syksyllä Ilmavoimien vainajien muistopäivänä laskemme kukkalaitteen Vesivehmaan lentokentällä olevalle Lahden Ilmasillan pystyttämälle muistokivelle.

Tapahtumakalenteri

Lahden Ilmasillan kuukausikokoukset

Kuukausikokoukset on tarkoitettu kaikille ilmailusta ja ilmailuhistoriasta kiinnostuneille. Lahden Ilmasillan jäsenyys ei ole edellytys kokouksiin osallistumisille. Kokouspaikalta saa jäsenanomuslomakkeita.

Kuukausikokoukset: kuukauden ensimmäinen torstai kello 18.00 (syys-, loka-, marras-, joulu-, helmi-, maalis- ja huhtikuu). Jos kyseinen torstai on pyhä- tai juhlapäivä, kokous siirtyy seuraavalle viikolle.

Tapahtumakalenteri

Syksyn 2021 kokouskutsu pdf-tiedostona.

Kokouspaikka

Ranch Club, osoite: Kipparinkuja 2, 15140 Lahti.